Informacje o Biurze

-A A +A

Biuro Obsługi Pasażera MPK

Drodzy Pasażerowie! Witamy w Biurze Obsługi Pasażera.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i służymy pomocą od poniedziałku do czwartku od godziny 8:00 do 18:00, a w piątki od 8:00 do 16:00. Nasza INFOLINIA czynna jest dla Państwa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00 pod telefonami:

71 321 72 71, 71 321 72 70, 71 325 08 89

Kasa dla pasażerów czynna jest od poniedziałku do czwartku od godziny 8 do 18:00, a w piątki od godz. 8:00 do godz. 16:00

Kasa dla klientów innych niż pasażerowie (np. pracowników i emerytów MPK) czynna jest od poniedziałku do czwartku w godz. 10:30-16:00, a w piątki w godz. 8:00-15:30 (przerwa w godz. 13:15-13:30 )

KONTAKT: BIURO OBSŁUGI PASAŻERA
ul. B. Prusa 75-79
tel.: 71 321 72 71
e-mail:  bop@mpk.wroc.pl

KONTAKT: RZECZNIK PASAŻERA
ul. B. Prusa 75-79
tel: 71  32 50 833
e-mail:  rzecznikpasazera@mpk.wroc.pl
poniedziałek 8-10, środa 16-18, piątek 8-10


Kierownik Biura:                               Rzecznik Pasażera:
Agnieszka Brzezińska-Mandat            Renata Popławska

Agnieszka Brzezińska-MandatRenata Popławska

Obsługa Pasażera:                                       Kasa:
Mirosław Herrman       Urszula Paszel           Jadwiga Połujan

Mirosław HerrmannUrszula PaszelJadwiga Połujan

Infolinia:
Anna Kwiatkowska    Elżbieta Pulikowska      Oskar Szołdra

Anna KwiatkowskaElżbieta PulikowskaOskar Szołdra

Udzielimy informacji na temat:

  • cen, rodzajów i zasad płatności za bilety;
  • możliwości dojazdu komunikacją miejską we wskazane przez państwa miejsce;
  • czy przedmiot który Państwo zagubiliście w naszym pojeździe; został odnaleziony i przekazany do biura rzeczy Znalezionych;
  • zasad Kontroli Biletów;
  • opłatach dodatkowych za brak biletu;
  • kontaktów, adresów, oraz  numerów kont do wpłat.